Genmab — Januar 2019
-
Jeg kunne tænke mig at vide om du har en form for insiderviden siden du kan sige at Genmab's pipeline er så ringe. Vi ved at et produkt fra ph 1 til godkendelse tager mange år, og så vidt jeg ved har Genmab ikke skrottet noget særligt. De har meldt ud at de satser på 2-3 fremtidige håb og så bliver pengene jo brugt på dem. Men at sige de andre kandidater ikke virker er lige lovlig arrogant. De kunne jo blive udlicenceret, selv om du ikke tror på deres partnerskaber.
-
kan vi ikke aftale, at du behandler mine argumenter nogenlunde loyalt? Derefter skal jeg nok svare dig
-
jamen - fortæller 13:56 ikke alt? Hvad der bliver skrevet her på PI, bliver ikke rigtig reflekteret i markedet
-
når pipelinen ikke producerer kliniske resultater og der bliver committet flere midler, vil den blive værdisat lavere
-
når der er luftkasteller i pipelinen, så er det sammenhængen mellem knock your socks off og manglende kliniske resultater
-
...og siden du ikke har fanget det, så fejlede dara rent faktisk i solide - oven i købet dagen efter at studiet var udvidet med flere patienter
-
skriver
-
Alle her i debatten kan i hvert fald konstatere at der er et eller andet galt et eller andet sted i selskabet.... Vi gisner alle sammen på hver vores om årsagen/årsagerne. Men frustreret er vi nok alle sammen.... bibob, jeg kan sagtens følge dig i det skrevne ovenfor. For vi ved jo ikke om piben er luftkasteller eller der bliver kastet for mange gode penge efter dårlige, som jeg forstår JV i hovedtræk mener er forklaringen... Om JV har ret, skal/kan jeg selvfølgelig ikke være dommer for. Men....
-
Er det pga af kursen, at du mener noget er helt galt?
-
Synes at vi nu igennem så mange måneder, har fået bevist at der skal være et eller andet galt... - Alt er klappet igennem de seneste par år forhold til det der er guidet fra Genmabs side, og alligevel har vi alle i 18 måneder undret os over aktien bare siver og siver.... Vi alle har gisnet om årsagerne, og nu skal jeg huske at inkludere mig selv i den lalleglade skare.... Hvor vi gang på gang sidder og tænker - bare vent til vi er på den anden side af xxxxx. Men der sker bare ikke en skid, undsk
-
Det er hovedet på sømmet Raun - den equity story, der kører om GEN er særdeles negativ - og selskabet har vist meget lidt, der kan skabe et andet billeder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind