Genmab — Juni 2015
-
LenDex ?
-
Altså Pollux studiet
-
Den første interim analyse i forhold til safety burde de allerede have lavet (studiet er jo færdigrekrutteret). Nummer 2 mht. effekt kunne jeg håbe var i slutningen af 2015
-
Jeg ved det faktisk ikke.
-
Men BMY har ikke filet for Elotuzumab endnu så jo længere der går jo tættere kommer dara på at indhente dem
-
Selvom BMS er en stor butik skal de jo meddele alt der er kurspåvirkende. og filing af et nyt stof med BTD vil jeg måske mene er?
-
Men jeg tror nu faktisk godt de har interesse i at fortælle hvornår. De har alt den interesse de kan i at skabe så stor opmærksom omkring Elu indtil dara kommer
-
-
Ved ikke med hvor hurtigt. PFS med LenDex i Elotuzumab forsøget var i LenDex armen ca. 10-11 måneder så vidt jeg lige husker
-
og Elotuzumab armen 14 måneder og studiet nåede primær endpoint. Så hvis Pollux studiet var fuldt indrullet for en måneds tid siden kan median PFS godt nås indenfor overskuelig fremtid i begge arme
-
Nej sukker... Vi håber jo at PFS for Dara+LenDex armen bliver ekstremt lang så ville være trist at skulle vente til progression der
-
Men hvis de har fastsat median PFS i LenDex armen og kan se at x antal patienter stadig er uden progression i daraarmen kan de jo godt se at studiet vil opfylde sit primære endpoint selvom de har ikke fået PFS fra daraarmen endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind