Genmab — Juni 2015
-
Jeg skal ikke have flere celsius. Men hvis jeg skulle, ville jeg ikke købe i dag. Også selvom du ikke mener at Grækenland og andre ting burde have indflydels på genmabs kurs - så har de det. Risikoen for at vi skal længere ned, er større end muligheden for at hente 1-2% ved at købe netop i dag. Hvis markedet retter sig, vil der stadig være tid til at købe under 600.
-
LenDex ?
-
Altså Pollux studiet
-
Den første interim analyse i forhold til safety burde de allerede have lavet (studiet er jo færdigrekrutteret). Nummer 2 mht. effekt kunne jeg håbe var i slutningen af 2015
-
Jeg ved det faktisk ikke.
-
Men BMY har ikke filet for Elotuzumab endnu så jo længere der går jo tættere kommer dara på at indhente dem
-
Selvom BMS er en stor butik skal de jo meddele alt der er kurspåvirkende. og filing af et nyt stof med BTD vil jeg måske mene er?
-
Men jeg tror nu faktisk godt de har interesse i at fortælle hvornår. De har alt den interesse de kan i at skabe så stor opmærksom omkring Elu indtil dara kommer
-
-
Ved ikke med hvor hurtigt. PFS med LenDex i Elotuzumab forsøget var i LenDex armen ca. 10-11 måneder så vidt jeg lige husker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind