Skip to content

Debatforum

20.6k Emner 126.8k Indlæg

Aktie- og finansdebat

• Iconovo udfordrer AstraZeneca, GSK og vaccinebranchen.

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Nordens billigste aktie er sandsynligvis danske A&O Johansen, men i Danmark er måske VVS- og elgrossister ikke tilstrækkeligt 'sexy' på trods af at de (A&O Johansen og Solar A/S) vurderes lavere end 'peers' i Europa og USA. Farma er stort i Danmark og muligvis mer interessant for danske aktionærer. Måske kan svenske Iconovo, som har global spidskompetence indenfor inhalation og meget goodwill, eftersom selskabet har rødder i Draco (AstraZeneca i Lund), som udviklede Turbuhaler, være af interesse. https://images.app.goo.gl/4XivMpJztC8PrpK88 Iconovo udvikler selve inhalatorerne og kan betegnes som en producent af generika og/eller en producent af medtek. Nu skal selskabet udfordre AstraZeneca (først europeiske markedet, i samarbejde med amerikanske Amneal, ICOres), GSK (amerikanske markedet, ICOpre) og vaccinebranchen (Covid-19-samarbejde med svenske ISR, ICOone). Desuden skal Iconovo selv sælge Symbicort Turbuhaler-kopien (fra Amneal) i hele Norden. https://iconovo.se/ https://iconovo.se/iconovo-extends-agreement-with-amneal-for-generic-symbicort-to-cover-key-markets-u-s-and-china-as-well-as-nordic-sales-rights/ https://iconovo.se/iconovo-presents-new-inhaler-icopre-at-rdd/ https://iconovo.se/iconovo-and-isr-develop-new-covid-19-inhalation-vaccine/ https://iconovo.se/tv4-om-inhalerat-covid-19-pulvervaccin-fran-isr-i-iconovos-inhalator/ (Benyt 'copy and paste'.)
  • Forsikring

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    S
    Flere af vores danske forsikringsselskaber er lige pt. inde i en lunken kursudvikling. I Tryg, Alm b, TOP osv. er der ikke meget at hente for aktionærerne. Hvorfor egentligt? Flere selskaber har sat forsikringspriserne op, så der må vel på et eller andet tidspunkt blive opbygget noget forventning og komme nogle gode regnskaber som kurserne vil reagere positivt på?
  • Enestående mulighed - invester i en pre IPO runde i Ennogie

55
    0 Votes
    55 Indlæg
    0 Visninger
    troldmandenT
    Dem der har fulgt mig igennem årene ved at jeg har investeret i en række private selskaber. ProInvestor er faktisk en af dem Men den der nok ligger mit hjerte nærmest er danske Ennogie som husere indenfor det grønne område. Interesserer du dig for det grønne område, og samtidigt godt kunne tænke at være med på en mulig kæmpe upside, så se her. Ennogie er i færd med at lukke en pre IPO runde. Selskabet forventes børsnoteret i løbet af 2020. Ennogie har udviklet et grønt aktivt tag, der kan levere størstedelen af en husstands strømforbrug. Modsat et alm passivt tag, så betaler et Ennogie tag sig selv hjem, og mere til..... i stedet for det bare er en dyr afskrivning. Så for kunden er det en rigtig god forretning. Ennogie har vundet flere design priser for deres æstetiske flotte energitag, og har landet knap 150 ordrer til dags dato, eller hvad der svarer til ca 30.000m2. Herunder bla til genopbygningen af Svinkløv badehotel og et stort nyt projekt på knap 4.000m2 i Brædstrup. Flere store projekter er i pipelinen.... Knap 1/3 af salgene er på det tyske marked, med blot en enkelt person dernede. I Tyskland bliver der monteret 80 mio m2 nyt tag om året. Inkl batterier, repræsenterer det et årligt et potentielt marked på 80 mia dkk... I Tyskland alene.... Denne finansieringsrunde skal bla bruges til at sætte mere tryk på det tyske marked, og vækstraten forventes derfor at være temmelig høj. Se mere om Ennogie og det nyligt store vundne projekt her https://ennogie.com/da/soenderhaven-braedstrup/ Lyder ovenstående interessant, så send mig en PM Vh Troldmanden
  • AC Clyde Space

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    E
    Gad vide om det er den her der kan ændre på trenden? https://investor.aac-clyde.space/se/pressmeddelanden/aac-clyde-space-vinner-gnss-order-vard-055-musd-86651
  • Lundbecks hovedpine, sving i AMBUlancen og høje oliepriser

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Lyt og se med, når Per Hansen og Helge Larsen i afsnit 68 af Investeringspodcasten taler om Ambus yoyo-aktivitet i C25-indekset, hvorvidt Lundbeck har fået kurs-migræne, hvad oliepriser over 70 USD betyder og ikke mindst det kommende sommerferiemarked. https://www.youtube.com/watch?v=DjLLNFeCcBg&t=33s
  • Anavex NY TRÅD!!!

207
    0 Votes
    207 Indlæg
    0 Visninger
    D
    DSMB har gennemgået både selve fase 2/3 forsøget og OLE forsøget i Alzheimer, for bivirkninger m.m. Uden anmærkninger - hverken på evt. bivirkninger eller evt. til ændring af dosis af Anavex 2-73. Ekstrem positiv, når vi har set andre selskaber, der har givet livstruende bivirkninger i deres forsøg. 92 % af 450 patienter nu indrullet - dvs. der mangler sølle 36 patienter i over 40 aktive sites. ( 56 sites i alt ) Upon review of the interim safety data, the DSMB made the following recommendation: The DSMB recommendation is to continue the studies without modification. DSMBs are committees commonly used in clinical trials to protect the interests of the patients and the integrity of the study data in ongoing trials. https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/84714905/anavex-life-sciences-reports-data-review-by-the-in
  • Genmab - Hvilken strategi skal vi vælge?

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    M
    Hej alle, Jeg har netop lige lavet en dansk video om Genmab ud fra TA-perspektiv. I videoen tager jeg også et lidt dybere kig på forskellene mellem min trendfollowing strategi, og så Helge Larsens mere langsigtede "buy and hold" strategi. Eller måske skulle jeg kalde Helges strategi for "Køb kvalitetsaktier og supplér på dippet", hvilket faktisk er en mere korrekt betegnelse ???? Skriv endelig hvis I har spørgsmål. ps. Der er link til mit webinar d. 16/6 i teksten under videoen https://www.youtube.com/watch?v=P-octA0-CDk
  • Amazon, Tv2 osv. nede!

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    exitnuE
    Amazon, CNN, Tv2 osv. nede! Okay
  • Cantargia receives regulatory approval to start clinical tri

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Cantargia AB: Cantargia erhåller regulatoriskt godkännande att påbörja klinisk studie för utvärdering av nadunolimab och FOLFIRINOX i bukspottkörtelcancer Cantargia AB meddelar idag att ansökan om start av klinisk prövning för att utvärdera antikroppen nadunolimab (CAN04) i kombination med cellgiftsbehandlingen FOLFIRINOX för första linjens behandling av metastatisk bukspottkörtelcancer (PDAC), har godkänts av den regulatoriska myndigheten och den centrala etikkommittén i Frankrike. Den första patienten förväntas rekryteras till studien under juni 2021. Godkännandet från Agence nationale de sécurité du médicament et des produits de santé, ANSM, och den centrala etikkommittén, följer på tidigare kommunikation runt ansökan för den här CAN04-studien den 10 mars 2021. Studien kommer genomföras i Frankrike och Spanien. Granskningen av ansökan pågår fortfarande i Spanien.
  • Nordnet

11
    0 Votes
    11 Indlæg
    0 Visninger
    S
    Jeg er i kø som nummer 22. Fedt. Det nye nordnet er nu en realitet og det gode gamle afskaffet. Nye nordnet er på visse punkter ringere end det gamle efter min smag. Bl.a. er websiderne "tunge". Derudover er grafer mere besværlige end før (hvor kan man genopfriske grafen uden at loade hele siden igen, hvorfor skal man klikke maksimer mv. ?, ved genopfrisk skal man hver gang klikke maksimer og candlestick hvis man bruger lysestager ) Før kunne man se en årsopgørelse løbende for 2021, men den kan jeg ikke finde længere. Jeg kan ikke undvære den realiserede liste med detaljer for året specielt når årsopgørelsen nærmer sig. Ved i hvordan årets opgørelse kan ses?
  • Vaccine (Covid-19 osv.)

61
    0 Votes
    61 Indlæg
    0 Visninger
    B
    Hvad taler konen om (statsministeren) Regeringen vil de kommende uger gå i dialog med markedet om mulighederne for en dansk vaccinefabrik.
  • Teknisk analyse af Ambu

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Trend: Kort sigt - Sidelænsinterval Trend: Lang sigt - Op Aktuel pris: 230 DKK Kort sigt: På kort sigt har Ambu aktien bevæget sig i et sidelænsinterval. Dette sidelænsinterval begyndte i april 2021 og er fortsat intakt idag. Her har aktien bevæget sig med top og modstandsniveau i kurs 358 DKK, og med bund og støtteniveau i kurs 208 DKK. Lang sigt: På lang sigt harAmbu aktien været i optrend. Denne optrend begyndte i juni 2019, og frem til april 2021. Her lå aktien med bund og støtteniveau i kurs 85 DKK, og med top og modstandsniveau i kurs 358 DKK. Opadgående retning: Her har aktien første top og modstandsniveau i kurs 266 DKK. Dernæst i top og modstandsniveau i kurs 336 DKK og dernæst i top og modstandsniveau i kurs 358 DKK. Bliver dette niveau brudt nedefra og op vil aktien have brudt ud sit sidelænsinterval og være tilbage i optrend. Nedadgående retning: Her er der støtte til aktien ved bund og støtteniveau i kurs 208 DKK. Dernæst i bund og støtteniveau i kurs 159 DKK. Dernæst i bund og støtteniveau i kurs 117 DKK, og dernæst i bund og støtteniveau i kurs 85 DKK. Brud herunder vil bekræfte at aktien vil være i nedtrend. Afgørende toppe og modstandsniveauer: 266 DKK, 336 DKK og 358 DKK. Afgørende bunde og støtteniveauer: 208 DKK, 159 DKK, 117 DKK og 85 DKK. De tekniske indikatorer ser kurssvage ud. RSI er under 50. MACD bevæger sig nedad og lige over sin signal linje. Ydermere, er selve aktiekursen under sine glidende gennemsnit på 20 og 50, samt tæt på low band af bolinger bands. Dette indikerer, at aktien vil bevæge sig nedad. Af Proinvestors Analyseteam [image: 94043_Chart___Ambu_d._06.06.2021_.png]
  • Overførsel af pension ?

7
    0 Votes
    7 Indlæg
    0 Visninger
    P
    Hej, Jeg har en pension på små 2 mill. som har ført en hensygnende tilværelse hos Danica. I 2017 fik jeg lov at overføre til DB, i en Select ordning, hvor jeg selv står for al køb og salg. Danica tager dog stadig månedlige administrationsgebyrer og halvårlige depotgebyrer. Samtidigt er jeg blevet oplyst om, at ved min død sælges alle papirer. Det ønsker jeg ikke og jeg vil også gerne slippe for gebyrerne, men her kræver Danica/DB at jeg: Sælger alle papirer Accepterer en låsning af kontoen i op til 3 måneder (deres adm. af overførsel) Findes der en smartere måde ? mvh Per
  • Knoglemarvskræft - langtidsoverlevelse vokser voldsomt

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Langtidsoverlevelse vokser voldsomt for patienter med knoglemarvskræft Skrevet af Ebbe Fischer d. 4. juni 2021 i kategorien Nyheder Ifølge Dansk Myelomatose Databases seneste årsrapport medfører nye effektive behandlinger, at langt flere patienter med knoglemarvskræft (myelomatose) overlever i lang tid. Ifølge professor Torben Plesner er den reelle effekt endda væsentlig større, end tallene viser. Læs mere: https://propatienter.dk/nyheder/3653-langtidsoverlevelse-vokser-voldsomt-for-patienter-med-knoglemarvskraeft.html
  • NOVO - FDA godkender Semaglutid til fedmebehandling

5
    0 Votes
    5 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    FDA skriver her til aften, at de har godkendt Novos ansøgning om semaglutid som injektionsbehandling af fedme. Midlet vil blive markedsført under navnet Wegovy. [image: 94025_104158935_10224130022704191_8207216260334184057_n.jpg]
  • Update på min automatiske algo-portefølje

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    M
    Hej alle, Jeg har netop uploadet en engelsk video, hvor jeg gennemgår performance for min Etoro-portefølje, hvor jeg gennemgår de 22 aktier i porteføljen. Derudover snakker jeg lidt om fordele og ulemper ved 100% automatisk investering. https://www.youtube.com/watch?v=jmuxGYYPVdo
  • Favoritaktierne hos Nordnet i maj

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    "Vestas toppede som privatinvestorers favorit i maj hos Nordnet Over 1 mio. aktiehandler i maj hos Nordnets private investorer vidner om, at aktieinteressen stadig er stigende. Det er 38 pct. mere end i samme periode sidste år og en stigning på 2 pct. i forhold til måneden forinden. Det viser Nordnets investeringsstatistik for maj, skriver online børsplatformen, der har 285.000 kunder i Danmark, i en meddelelse torsdag morgen. Vi oplever, at de private investorers aktivitet stabiliserer sig på et relativt højt niveau drevet af en stigende aktieinteresse og ikke mindst udsigten til negative renter, så langt investeringsøjet rækker, udtaler Sigga Nolsøe, kommunikationschef i Nordnet. Her er kundernes top 10: Vestas Ambu Ørsted Norwegian Quantafuel Trifork SAS DSV Panalpina Novo Nordisk H. Lundbeck Ifølge Nordnet har investorerne især købt op i både Ørsted, Vestas og Ambu grundet en mulig god kurs". /ritzau/FINANS Ida Kramhøft Jensen
  • Teknisk analyse af Maersk

2
    0 Votes
    2 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Trend: Kort sigt - Op Trend: Lang sigt - Op Aktuel pris: 17835 DKK Kort sigt: Aktien har på kort sigt bevæget sig i optrend siden januar 2021 og frem til idag. Her har aktien bevæget sig med bund og støtteniveau i kurs 11885 DKK, og med top og modstandsniveau i kurs 17835 DKK. I dag kan Maersk aktien handles til netop kurs 17835 DKK. Lang sigt: På lang sigt har Maersk aktien været i optrend. Denne optrend begyndte i marts 2020, og frem til idag. Her lå aktien med bund og støtteniveau i kurs 4976 DKK, og med top og modstandsniveau i kurs 17835 DKK, der ligeledes er aktiens nye all time high. Opadgående retning: Aktien har fuldendt en stor bundformation, med toppe i 16450 DKK og bund i 4976 DKK. Denne bundformation kan teknisk set give en mulighed for, at have sit target i kurs 27000 DKK på lang sigt, der ligeledes vil være ny all time high. Nedadgående retning: Her er der støtte til aktien nede ved bund og støtteniveau i kurs 11885 DKK. Dernæst i bund og støtteniveau i kurs 9734 DKK. Dernæst i bund og støtteniveau i kurs 8022 DKK, og dernæst i bund og støtteniveau i kurs 4976 DKK. Brud herunder vil bekræfte at aktien vil vende til nedtrend. Afgørende toppe og modstandsniveauer: 17835 DKK Afgørende bunde og støtteniveauer: 11885 DKK, 9734 DKK, 8022 DKK, og 4976 DKK. De tekniske indikatorer ser kursstærke. RSI er over 50. MACD er positiv og over sin signal linje. Ydermere, er selve aktiekursen over sine glidende gennemsnit på 20 og 50, samt tæt på high band af bolinger bands. Dette indikerer, at aktien vil fortsætte sin optrend. Af Proinvestors Analyseteam [image: 93999_fullsizeoutput_1b47.jpeg]
  • Biosergen IPO

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    B
    Hvilke holdninger har i til Biosergen IPO, hvor de vil rejse 50mio SEK til udvikling af svampedræbe middel.
  • Gomspace ligner en optrend.

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    E
    https://finance.yahoo.com/chart/GOMX.ST#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--