Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Hvad vil MHI med Vestas. Der er jo intet at hente. HEhe.
-
De kan jo det hele selv. Tøhø.
-
Er der nogen der ved hvor mange short Meditor ligger med?
-
Dood. Det er ret klart at der er gang i noget. MHI har brug for Vestas og det er sikkert ikke kun offskore.
-
Nu er samarbejdet på offshore i gang. Det er vel ingen der tror på MHI kun vil udvikle 164eren. De vil sammen skabe en bedre mølle det er hvad det samarbejde handler om.
-
Der mangler jo stadig nogle godkendelser fra myndigheder så der kommer ikke noget fra JV før alle instanser har godkendt samarbejdet.
-
Kan de finde ud af at samarbejde så ja, der kommer noget nyt ud af det her. Investorene er jo enige i det er et godt samarbejde, ellers var kursen gået den anden vej.
-
Selv et negativt marked kunne ikke få den ned.
-
Jeg kan ikke gennemskue hvorfor 49/51 er frivillig og først fra 2016?
-
men mener du at handel med US kan være en årsag?
-
Betyder ejerskab 50/50 eller 49/50 noget for frihandelsaftaler!
-
US har jo afvist møller på grund af patent overskridelser, var det ikke MHI.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind