Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Selv et negativt marked kunne ikke få den ned.
-
Jeg kan ikke gennemskue hvorfor 49/51 er frivillig og først fra 2016?
-
men mener du at handel med US kan være en årsag?
-
Betyder ejerskab 50/50 eller 49/50 noget for frihandelsaftaler!
-
US har jo afvist møller på grund af patent overskridelser, var det ikke MHI.
-
Vestas er vel garant for at patenter overholdes.
-
Godt spørgsmål! Det klarer RTH:-)
-
Jeg er nu enig med cykl. Vestas rasler stille og roligt opad med tiden. Short kan komme og give den en røv skubber, hvis de går i panik. Nyheder af forskellig slags kan også få mere fut i den end bare normal optrend.
-
BN efterlyste både en partner og en 20% investor. Gad godt vide om der stadig søges efter en 20% investor. Det kunne for den sags skyld godt vise sig at blive MHI, men først efter myndigheds godkendelse af JV.
-
Er det rigtig tænkt kan jeg godt forstå 49/51 er udskudt til 2016.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind