Genmab — Februar 2020
-
Ofatumumab. Topsalg over 1 mia $ https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article11944251.ece
-
"På listen nævner Clarivate Analytics blandt andet ofatumumab, som er udviklet af Genmab og er kendt som aktivstoffet i det salgsmæssigt skuffende kræftmiddel Arzerra. Det er dog ofatumumabs nye indikation, sklerose, som Clarivate Analytics har tiltro til".
-
-
Det ville jeg også have forventet. Hvis de har indsendt ansøgning i dec. med PR burde PDUFA dato ligge i juni (mener PR er 6 mdr?). Men vi har jo lige set udmeldingen på Dara SC og forhandling af prisaftaler efter godkendelse - det stemmer så bare ikke helt med de "one time" rabatter, vi har set på IV Dara, som mere tyder på standard pris fra start og senere reimbursement, når aftalerne er kommet på plads. Så jeg håber også på direkte start af salg efter godkendelse.
-
Jeg mindes ikke at have hørt om prisforhandlinger FØR en mulig godkendelse. Og det giver også meget god mening set fra både det offentliges side samt forsikringsselskaberne. Hvorfor bruge en hulens masse tid på forhandlinger om noget der lige så godt kan ende med at blive afvist af FDA?
-
Opmuntrende data. Måske TV også kan noget lignende med Keytruda ? https://www.urotoday.com/conference-highlights/asco-gu-2020/asco-gu-2020-bladder-cancer/119177-asco-gu-2020-study-ev-103-preliminary-durability-results-of-enfortumab-vedotin-plus-pembrolizumab-for-locally-advanced-or-metastatic-urothelial-carcinoma.html
-
Kurstrikkere i nær fremtid: Andromeda, fase 3 dara+CyBorD i Amyloidosis. InnovaTV 204, det pivotale registreringsstudie i livmoderhalskræft. Partneraftale på basis af Gen3013. De to første forventes i H1 (med Andromeda som det første vel nok). Partneraftalen kommer måske til at trække ud til efter ASH, hvor der kommer flere data. Alle tre er meget vigitige og kan hver især flytte kursen væsentligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind