Genmab — Februar 2019
-
Solsen jeg har alle dage råbt efter større investeringer i pipen. Så jeg er glad hvad det angår. MEN genmab er nu så fremskredent et selskab at selskabet begynder at handle på nøgletal og så bliver det tungre hvis f.eks der ikke er nogen vækst i 2020 fordi det hele spises i kombinationen af stigende udgifter og at milestones vil være færrer
-
jeg tror derfor vi stadig vil køre relativ sidelæns de næste par år
-
Det vil det gøre da ejerandelen af de nye midler er langt større.
-
at bedømme ud fras debatten herinde synes der ikke at være så mange der mener det er win win med den nuværende kurs vs for et par år siden

-
Men vi hører vel ikke noget fra dr5 og cd20cd3 i år?
-
Nej Skod. Dara koster 0. Der ryger ikke en eneste øre ud i omkostninger eller investeringer. Det er lige i lommen
-
Men vi får vel data fra axl escalation i år?
-
Det er korrekt skod. Men kikke des do mindre skal man her og nu ind og opjustere ganske kraftigt på sine udgiftmodeller UDEN man har noget belæg for tilsvarnd at skrue op på den langsigtede indtjening. Så rent NPV mæssigt er det netto negativ. Men når det er sagt så er det den rigtige model. Genmab er bare fanget i at kursen steg ALT for meet og ALT for hurtigt for et par år siden
-
-
Genmab er nok i fare som selvstændigt firma hvis der kommer gode data fra de (eller nogle af de) studier som Solsen lige har nævnt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind