Genmab — August 2018
-
JV.. Vil du venligst svare på 11:02?
-
-
Stockbull...Der ulmer altså ikke en stemning om at ledelsen gør det forkerte. Temaet har været oppe at vende mange gange gennem årene.
-
Sukkeralf - det er jo netop ikke specialty drugs, som GEN satser på. Det er lige ned gennem midten i solid cancers - og I hæmatologi har man er cd3-cd20 stået op fra de døde. Hvis man skal noget I det felt, så skal der mere damp under kedlerne, end GEN er i stand til
-
Den største volume i aktien længe i dag. Og retningen er der desværre ikke tvivl o
m -
inv13 - svaret finder du kl 11.14
-
JV og så vidt jeg huske også Nohope har ikke ændret synspunkt uanset kursniveau.
-
ok tak
-
strategien som jeg ser den, er den klassiske placering mellem to stole - vi satser på det store marked, men med en approach, der passer på nichemarkeder
-
A
lt hvad genmab laver er speciality drugs https://en.wikipedia.org/wiki/Specialty_drugs_in_the_United_States -
du skal vist læse videre i din egen tekst dohk
-
JV jeg kan ikke se man sætter sig mellem to stole - det hele bygges langsomt op og kommer der et drug med stort potentiale, så kan Genmab jo bare udlicensiere det. At noget ser ud til at virke bredt i præklinikken har jo som sådan intet med virkeligheden endnu. Hvis eksempelvis Tiso begynder at vise effekt i en lang række solide tumorer i større fase II studier, så kan man begynde at overveje om man skal finde en partner, for så bliver det tungt at trække i mål.
-
jeg kan sagtens følge dig sukkeralf - men der er også en tidsdimension i det her. GEN er lykkedes med et par nøgne antistoffer, men har siden ikke vist nogle håndfaste resultater. I den situation åbner selskabet sig jo for kritik af den manglende fremdrift og de høje omkostninger
-
Her er CVSs speciality drug list med darzalex: https://www.caremark.com/portal/asset/FEPSpecialtyDrugList.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind