Genmab — August 2018
-
Sukkeralf - det er jo netop ikke specialty drugs, som GEN satser på. Det er lige ned gennem midten i solid cancers - og I hæmatologi har man er cd3-cd20 stået op fra de døde. Hvis man skal noget I det felt, så skal der mere damp under kedlerne, end GEN er i stand til
-
Den største volume i aktien længe i dag. Og retningen er der desværre ikke tvivl o
m -
inv13 - svaret finder du kl 11.14
-
JV og så vidt jeg huske også Nohope har ikke ændret synspunkt uanset kursniveau.
-
ok tak
-
strategien som jeg ser den, er den klassiske placering mellem to stole - vi satser på det store marked, men med en approach, der passer på nichemarkeder
-
A
lt hvad genmab laver er speciality drugs https://en.wikipedia.org/wiki/Specialty_drugs_in_the_United_States -
du skal vist læse videre i din egen tekst dohk
-
JV jeg kan ikke se man sætter sig mellem to stole - det hele bygges langsomt op og kommer der et drug med stort potentiale, så kan Genmab jo bare udlicensiere det. At noget ser ud til at virke bredt i præklinikken har jo som sådan intet med virkeligheden endnu. Hvis eksempelvis Tiso begynder at vise effekt i en lang række solide tumorer i større fase II studier, så kan man begynde at overveje om man skal finde en partner, for så bliver det tungt at trække i mål.
-
jeg kan sagtens følge dig sukkeralf - men der er også en tidsdimension i det her. GEN er lykkedes med et par nøgne antistoffer, men har siden ikke vist nogle håndfaste resultater. I den situation åbner selskabet sig jo for kritik af den manglende fremdrift og de høje omkostninger
-
Her er CVSs speciality drug list med darzalex: https://www.caremark.com/portal/asset/FEPSpecialtyDrugList.pdf
-
Jeg er en af dem der har ment at gen har kraftigt underinvesteret i deres R&D gennem årene. De skruede op for blusset mindst 2 år for sent, hvorfor der er et stort slip i pipelinen.
-
det er de heldigvis stille og roligt ved at råde bod på. Men nej de skal nu ikike i dette stadie selv gå ud med global salgsstyrke i store indikationer. Hvilket jeg dog heller ikke ser tegn på de pt vil
-
50/50 aftaler og evt f.eks beholde rettigheder til europa er vejen frem. For så i næste bølge igen at gå efter endnu større bid af kagen
-
JV nu arbejder jeg selv i præklinikken og ved hvor store huller der kommer, hvis man skifter omdrejningspunkt. Det er jo det vi har set med Genmab - nu er vi forhåbentlig ovre det værste. Hvis vi i de følgende år ser 1-3 IND´er fra Genmab og partnere, så vil vi i løbet af få år have en ganske pæn og interessant pipeline. En god blanding af egne kandidater og kandidater der styrer af en partner.
-
Rituxan er også på den liste - fordi den også bliver brugt i nichebehandlinger. Men man vil ikke kalde ritux et nicheprodukt. I sin tid, da ofa tabte kampen til ritux, talte man om, at ofa ville blive "nothing but a specialty drug"
-
og så ser jeg gerne at de selv tager stoffer frem til der er rapporteret fase 2 data (ikke små fase 1/2 forsøg) for derved også at lave noget signifikant bedre partner aftaler
-
Præcis trolmanden - der er jo ikke tale om at Genmab i løbet af få år har en salgstyrke på flere 1000 mand og vil det hele selv. Det kommer selvfølgelig i takt med at klinikken kan bære det - og der kommer fejlskud, men pointen er jo at Genmab kan tåle det idet man kan se frem til betydelige royalty betalinger fra minimum Darzalex i mange mange år - og vel at mærke voldsomt stigende !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind