Genmab — December 2017
-
der må vel være en form for rationale bag ansøgningen om godkendelse?
-
@bibob, jeg kan faktisk have mine tvivl om, hvad shorterne kan se. For mig virker det igen og igen som om, de først og fremmest baserer deres strategier på rå kapitalkraft, som når kæmpestore fonde også kan tvinge et helt lands valuta i knæ. Se nu Pandora, der har været næsten halveret fra toppen - uden én eneste nedjustering. Det er så vildt.
-
Shorterne bygger oven på nedtrenden og forstærker de "modstandspunkter" TA´ere nu kigger efter. På den måde bliver det referencepunkter og selvforstærkende. Jeg tænker, flere fonde gerne vil have man kigger på 970 eller lavere og håber mange smider aktierne undervejs. I samme takt man har shortet forventer jeg en ligeså vild rekyl den anden vej, og så handler det om at være med om bord.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind