Genmab — December 2017
-
det med de kraftigt øgende omkostninger har været kendt længe i markedet, og man skulle ikke tro det kunne sende os så langt ned; jeg sidder og spekulerer over om markedet faktisk hørte JvdW's ord som at royalty-indtægterne fra Dara kun lige akkurat ville dække omkostningerne, og det var en indirekte (meget) lav guiding. Om folk med store tegnebøger kan være så pessimistiske (dumme)?
-
En ting der har været kendetegnet de sidste mdr. ved royalties, opjusteringer, ansøgninger etc. er at aktien oplever et massivt selloff, alle nyheder udløser dette selloff, hvilket tit ses i TO situationer, dog mest fjendtlige. Shorten alene kan ikke skabe denne nedtrend over de sidste par mdr. så spændende at se om andet ligger bag. Hvis der gives PR(hvilket må være en formsag), der kommer techdeals og ekstrem gode salgstal(tror jeg ikke på) så må vi se om dette sell off fortsætter.
-
Fordi afkastet vil blive større end ved at sætte pengene i banken eller investere i obligationer..........det kan enhver idiot gøre i dag, så de burde måske investere i 30-40 fabrikker..............lader vi lige stå lidt!
og leje dem ud, afkastet ville blive større måske. -
netop, de føler vi ikke kan investere udbyttet bedre end de kan (ligesom Berkshire) og er det rigtigt er det et godt valg. Jeg er bare lidt nervøs for at de vil udvikle en salgs-afdeling, tænker de skulle gøre det de gør bedst, udvikle pipe-line alene. Jeg er dog som udgangspunkt fortrøstningsfuld ved ledelsens
prioriteter -
Yep de skal teoretisk bare forske i 25 nye produkter til 5 mia stykker så har de en ny set ud fra et statistisk standpunkt. En smagssag, men allerede for 2 år siden blev det kendt hvad deres strategi var og hvis jeg havde været imod havde jeg solgt så jeg tror også på deres ide, men hælder mest til salg.
-
At jeg mest er inde pga af at jeg ser en stor mulighed for salg. Jeg gør mig i exploreselskaber som jeg anser for salgsmodne med en horisont på ca. 5 år. Når jeg mener tiden for salg "udløber" så sælger jeg for det meste, men kan lide Genmabs profil da jeg ser et kæmpe uløst potentiale for nu, (men det kan dog hurtig ændre sig) og derfor kan det være jeg holder denne længere end normalt.
-
Et firma jeg sprang ud af var f.eks. Thin, jeg stolede slet ikke på ledelsen og har helt afskrevet dem og er ligeglad med jeg tager fejl. Jeg gik også hurtig ud af Fingerprint da jeg ikke bryd mig om ledelsen, det kostede dyrt dog ikke hvis jeg havde beholdt dem indtil nu.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind