Genmab — Juni 2017
-
https://seer.cancer.gov/statfacts/html/mulmy.html 30.000 nye tilfælde årligt i US af MM. Det var omkring 4.000 i cervix, som jeg lige husker.
-
Men brystkræft og lungekræft er vel nogle af de allerstørste indikationer. Hvis TF viser virkning i eks. cervix, vil man så ikke undersøge de største potentialer bagefter? (hvis jeg er gået helt galt i byen, så sig endelig til. Så må jeg justere min opfattelse af casen
) -
Dara har mega potentiale i solide tumore. Vi har gennem det seneste par år set stigende bevis på at der kan være noget bag dette håb. JNJ kalder stoffet et ægte immun-oncology stof på linie med pd-1, ctla-4 m.fl. Det er store ord de ikke slynger ud, hvis ikke der er noget om snakken.
-
the nivolumab BMS study looks at •Patients with metastatic or advanced solid tumors
•Women with histologically or cytologically confirmed triple negative breast carcinoma
•Participants with histologically or cytologically confirmed pancreatic adenocarcinoma
•Participants with histologically or cytologically confirmed Non Small Cell Lung Cancer (NSCLC
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03098550 -
@flottenschmecker. Hvis Genmab havde milepælsbetalingen på USD 25m med i guidance, så var Pomalyst godkendelsen da høj grad forventet! Genmab er normalt ikke aggressiv i sin guidance
-
Winkel har altid udtalt sig mere agressivt omkring AXL end tisotumab. Så det virker da også som han har større forhåbninger til AXL. Det var også AXL han i sin tid udtalte, at det gav ham gåsehud, når han så hvor potent det var
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind