Genmab — December 2016
-
Er ikke den erfarne aktionær, men hvorfor skulle certifikater ikke kunne fungere på den lange bane?

-
jeg er så slet ikke enige med jer ang at "kravet " om min 50 % på tech aftaler er at spille højt spil. hvis du først begynder at "handle med dig selv" (gå ned i pris/krav) er det som at kaste sig ud fra en klippe ! med det er bare min holdning. men når JDW har sagt, "that´s it" så er det sådan (og formenligt både gennemtænkt og analyseret)

-
I andre brancher er det bare en del af begrebet "at opdrage kunden"

-
og så må det koste lidt (på kursen) på den korte bane. for på den lange bane, der VINDER vi !
-
Indtil videre kan vi konstatere, at det ikke har ledt til nogen aftale - meen enig i at det er for tidligt at sige, at de har spillet for højt spil. Pt vil jeg dog tillade mig at kalde det højt spil. Tiden går og nye teknologier kommer til, så spørgsmålet er også hvor lang tid man tør spille kostbar.
-
Igen er det ret relevant at nævne den aftale Novartis lavede med Xencor, for her så vi præcis hvad det er Genmabs leder efter - blot med den forskel, at Xencor leverede prækliniske kandidater, hvilket Genmab tilsyneladende ikke er interesseret i. Men en så tæt partner som Novartis er om med de targets Novartis valgte at gå efter med Xencor, så må man alligevel undre sig en del !
-
Tak JKY
Kan være jeg gør det til den tid, afventer lige om jeg kan vinde lidt terræn tilbage 
-
Enig Sukkeralf. Konkurrenterne puster Genmab i nakken, så det er muligvis kun et spørgsmål om tid, hvorlænge vinduet er åbent. Jwd har givet masser af fine interviews og skabt en masse positiv opmærksomhed om Genmab - nu skal han levere varen bag. Krydser fingre og håber det bedste.
-
-
Hej Sukkeralf. Så vidt jeg kan forstå, så vil en af de ting der skal til for at drive kursen videre over 1300kr, hvis Darazalex viser sig at kunne bruges i andre indikationer end MM. Men hvad mener du chancerne er for det? Det er vel specielt lavet til MM, og kan vel ikke forventes at vise bare ligende resultater i andre kræftsygdomme. Har vel noget at gøre med det CD38 protien er specielt for MM???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind