Genmab — September 2016
-
Det lyder sandsyn
ligt Sukker. -
Jeg er rundforvirret nu.
-
Jeg kan huske noget med at de underliggende fonde kører deres eget løb med hensyn til eksponeringen mod denne og hin sektor.
-
Sådan forstår jeg det også.
-
Der står blot at de har krydset en grænse.. Det vil altså sige at de må have været under 5% kort, men åbenbart allerede igen er over 5%.. Jeg tror at de har solgt massivt ud og er kommet til at sælge lidt for mange som de så har tilbagekøbt.. Andet er der nok ikke i det.. De er ihvertfald ikke forpligtet til at melde deres intentioner..
-
Omvendt tror jeg der skal meldes HVER gang 5% grænsen krydses, så derfor burde det vel have været to uafhængige PM'ere.. Nå men vi bliver vel klogere... og om ikke andet er faktum jo at de nu ligger over 5% og dermed igen frit kan bevæge sig op til 9,9% uden at melde noget.. De kan så omvendt ikke sælge ret meget uden at skulle melde ud.. Det må betyde at deres intentioner er at beholde eller øge..
-
Plausibel forklaring David. Enig i at der bør komme to meddelelser i et sådant tilfælde.
-
Ikke enig, der står sort på hvidt i fondsbørsmeddelsen at FMR CO INC. der er kontrolleret af FMR LLC har rundet 5% - FMR LLC har selv over 5%, sidst FMR LLC meldte var 17/11-2015, at de gik til 9.96%, hvilket betyder at de kan have mellem 5 - 9.99%. FMR LLC er ikke det samme som FMR CO INC.
-
Sukker er på sagen.
-
Anyways.. hvis min forklaring holder stik.. altså at man har solgt ud og er kommet til at gå under 5% ved et uheld og derfor med det samme har købt sig over grænsen, så er det meget positivt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind