Genmab — Oktober 2015
-
jeg synes da også det ser rigtig fornuftigt ud for at få godkendt DARA. Men der er bestemt ikke nogen 100% garanti for det sker i denne omgang
-
-
Og ja jeg har under 50% i genmab.
-
Synes lige jeg vil genopfriske nedenstående: "Karsten Edal har fået behandling med Daratumumab siden juni 2014. Her får h
an en snak med overlæge Torben Plesner om, hvordan han har det. Karsten er én af de patienter, hvor sygdommen ikke længere kan spores. http://www.sygehuslillebaelt.dk/wm473324 -
nu er argumenterne omkring risikoen for afvisning af dara heller ikke centreret omkring succeshistorierne - tvært imod. De går på primært på safety og produktionsproces. Her har vi meget lille indblik i detaljerne - og de er afgørende
-
Og man kan finde sådan historier om rigtig mange stoffer der aldrig ender med at blive godkendt
-
Er for nuværende MEGET tungt vægtet i Genmab... Godkendelsen er (som skrevet lørdag) maksimalt 4 uger væk og kommer formodentlig noget før.. Intet er sikkert og der kan altid gå noget galt i forhold til FDA, men mener at sandsynligheden er atypisk høj. Om den så er 70%, 80%, 90%, 95% eller helt oppe på 99%.. Tja, det er der reelt ingen der nogensinde finder ud af, så selve den diskussion er forfejlet og under lavmålet for PI...
-
Det mener jeg ikke, du har ret i ROI - risikomomentet ved dara er betragteligt, da GEN reelt er en one-trick pony i øjeblikket
-
hvorfor er det under lavmålet at snakke om risiko i en biotech aktie? Det burde være evident for alle at biotech er high risiko investering. Men det synes debatten bare oftes ikke at bære præg af.
-
ja, om noget, så er det på sin plads at diskutere risiko i biotech. Risk/reward er en integral ting i den branche
-
og helt enig med dingleberry. HVIS dara skulle ske at falde (hvilket der er ca 10% statistisk risiko for at den gør) så falder kursen formentligt med +50% da dara udgør mere end det i værdisætningen
-
jeg tror på en afgørelse indenfor 159 dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind