Genmab — Oktober 2015
-
Det mener jeg ikke, du har ret i ROI - risikomomentet ved dara er betragteligt, da GEN reelt er en one-trick pony i øjeblikket
-
hvorfor er det under lavmålet at snakke om risiko i en biotech aktie? Det burde være evident for alle at biotech er high risiko investering. Men det synes debatten bare oftes ikke at bære præg af.
-
og helt enig med dingleberry. HVIS dara skulle ske at falde (hvilket der er ca 10% statistisk risiko for at den gør) så falder kursen formentligt med +50% da dara udgør mere end det i værdisætningen
-
ja, om noget, så er det på sin plads at diskutere risiko i biotech. Risk/reward er en integral ting i den branche
-
jeg tror på en afgørelse indenfor 159 dage
-
Ja, det bliver spænende med opdateringerne på combo-behandlignerne, når antallet af patienter i den behandlede population bliver noget højere - det plejer at være syretesten
-
jeg syntes, at det er useriøst at påpege, at noger er useriøst

-
bon app
-
Tror at min bemærkning blev misforstået.. jeg finder det bestemt relevant at italesætte "risikoen" for afslag .. Men at indgå i en detaljeret diskussion om hvad der er den specifikke sandsynlighed virker ikke konstruktivt da det alligevel aldrig vil kunne efterprøves uagtet udfaldet af FDA behandlingen og ingen reelt kan vide det..
-
Min bemærkning om godkendelse indenfor 4 uger må stå som et postulat eller regning uden værk.. har dog naturligvis et bagvedliggende vurderingsgrundlag når jeg udtaler mig herom..
-
FDA har jo en procedure med en række forhold der skal tjekkes.. Herunder afkræver nogle af disse også at der er fysisk rejseaktivitet mv. og det kan være svært at holde disse forhold helt skjult for folk meget tæt på processen og folk som er villige til at bruge enorme ressourcer på at holde øje med forløbet..
-
Er i øvrigt blevet langt mere overbevist omkring Merill Lynch har varetaget "andre" interesser ved deres seneste analyse.. Men vil gerne have lidt mere "kød på det ben" før jeg mener det retfærdiggør en decideret publicering af de kritisable forhold..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind