Genmab — September 2015
-
Det virker noget underligt, at der ikke er mere power i GEN, end hvad vi har set i går og i dag. Godt nok er US biotech lyserød lige nu, men alligevel!
-
vi må håbe at Jan's song & dance hos Goldman og Morgan Stanley kan overbevise amerikanerne
-
Der er i hvertfald meldt en ny ud i dag. Se historikken.
-
Og så risikerer vi oven i købet at ende i rødt
-
Det var ikke lige det, jeg så i krystalkuglen i morges
-
-
Jeg troede præsentationen ved Morgan Stanley var i dag, men det er først d. 16/9 http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2015/09/09/genmab-praesenterer-ved-morgan-stanley-2015-global-healthcare-konference/13217819
-
Der er vist ikke webcast fra GS i morgen, men Mon ikke Rachel lægger præsentationen ud, som hun er flink til?
-
@celsius. Vi kan jo kun gætte, da vi ikke har detaljerne fra ema. Jeg vil skyde på, at patienterne slet ikke responderer på anden behandling i indikationen. De har jo allerede fået 3 eller flere behandlinger. Enhver form for respons er derfor markant - og ema waver derfor kontrolarmen
-
Safety tyder på at være vigtigere for myndighederne. Ema får også data fra 4 yderligere studier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind