Genmab — September 2015
-
Det var ikke lige det, jeg så i krystalkuglen i morges
-
-
Jeg troede præsentationen ved Morgan Stanley var i dag, men det er først d. 16/9 http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2015/09/09/genmab-praesenterer-ved-morgan-stanley-2015-global-healthcare-konference/13217819
-
Der er vist ikke webcast fra GS i morgen, men Mon ikke Rachel lægger præsentationen ud, som hun er flink til?
-
@celsius. Vi kan jo kun gætte, da vi ikke har detaljerne fra ema. Jeg vil skyde på, at patienterne slet ikke responderer på anden behandling i indikationen. De har jo allerede fået 3 eller flere behandlinger. Enhver form for respons er derfor markant - og ema waver derfor kontrolarmen
-
Safety tyder på at være vigtigere for myndighederne. Ema får også data fra 4 yderligere studier
-
Har du nogen ide om hvorfor EMA skal bruge nærmest 2/3 mere tid end FDA til køre godkendelsen igennem.. Betyder det ikke noget at vi her har at gøre med middel som ikke findes på markedet i forevejen samt at FDA har BTD på midlet.. Det er lidt synd for patienterne her i Europa.. tilgengæld kunne jeg godt forestille mig at Australien Japan og Rusland kommer til at gå betydelig hurtigere
-
Det er europæisk bureaukrati, vi har med at gøre. Det er et under, at det kun tager 12 måneder

-
Check i øvrigt kursen på Clovis i går
. GS udnævnte dem til top candidate for M&A
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind