Genmab — August 2015
-
Jeg tror, der tidligere har været en diskussion om, at GS ikke har interesse i at booste kursen med et højt kursmål, fordi de arbejder for J&J eller husker jeg helt forkert. Det giver konspirativt mening, at de ikke er kommet med et "rigtigt" kursmål, hvilket kunne tyde på en overtagelse på et eller andet tidspunkt i nær fremtid. Muligvis holdes kursen også derfor lav ?
-
Hej Martin,
Ja, det stå på FDAs website åbenbart.
http://www.accessdata.fda.gov/scripts/opdlisting/oopd/OOPD_Results_2.cfm?Index_Number=487415
Yours,
Rachel -
Hvis ikke nedenstående er kurspåvirkende så ved jeg snart ikke hvad:
”Orphan-statussen vil give Daratumumab til behandling af follikulært lymfom hele 7 års markedseksklusivitet. Daratumumab er i fase to studier til behandling af non-Hudgkins lymfon, heriblandt follikulært lymfom” -
Helt sikkert en god nyhed.
-
Vi må lige spørge jan om dette på Q&A i morgen. Det er bare at få stillet nogle gode spørgsmål til jer alle sammen
der er masser at tage fat på -
Det må han ikke fortælle Bikube.
-
Ser ud til at der bettes på et godt regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind