Genmab — November 2014
-
Herudover er CD38 udtrykt på rigtig mange celler. Ikke kun kræftceller i knoglemarven men også rigtig mange raske celler. Man har testet Dara pt. i kanp 100-150 patienter. Der kan pludselig komme ting som vil lukke hele programmet ned eller sætte det på pause over en længere periode.
-
Men jeg går ud fra at de 20 pts indgår i gruppen på omkring 80-100 pts, det er planen at file på. Hvilket vil sige at der skal være væsentligt lavere responser blandt de senere rekrutterede for ikke at nå 20% eller lidt lavere, som Winkel mente var baren.
-
jeg forstår ikke lige det du skriver der. De 20 patienter indgår da ikke i gruppen på 80-100 ? de 20 patienter er da fra et helt andet studie
-
det er BTD studiet der files på. Har han man ca. 10-15 patienter i dosisdelen og så 110 patienter (som vi aldrig har set data på) i phase II delen. Og det er den phase II del der eventuelt skal files på... Det der kan tale for en lille fordel er at der gives methylprednisone i det studie samt at patienterne er mere raske end i det du henviser til
-
ja vi er et godt stykke over. Men vi har kun set data fra under 200 patienter. Reelt tættere på 100
-
Gentogen duration er vel ikke samme som time to response? Men er din pointe at dara måske skal vise langt længere duration (pfs) og dermed få stærkere label end Kyprolis.
-
Men Kyprolis bivirkninger er virkelig ikke for småbørn. mener jeg så ting som organskader, hjerteanfald og lignende i deres bivirkningsprofil.
-
Solsen det er helt fint
jeg er også tungt lastet og klar til at doble efter filingen 
-
Jeg tror ikke jeg har kræfter til at doble kursen ene mand
Nej doble antallet -
Er ihvertfald klar til at gå kraftigere ind
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind