Genmab — November 2014
-
Gentogen duration er vel ikke samme som time to response? Men er din pointe at dara måske skal vise langt længere duration (pfs) og dermed få stærkere label end Kyprolis.
-
Men Kyprolis bivirkninger er virkelig ikke for småbørn. mener jeg så ting som organskader, hjerteanfald og lignende i deres bivirkningsprofil.
-
Solsen det er helt fint
jeg er også tungt lastet og klar til at doble efter filingen 
-
Jeg tror ikke jeg har kræfter til at doble kursen ene mand
Nej doble antallet -
Er ihvertfald klar til at gå kraftigere ind
-
Hvad tænker du på ?

-
Enig. Men hver eneste dag blive bivirkningsrisikoen jo også reduceret. Med alle de studier vi har igang og alle de patienter der løbende bliver behandling så kan man jo sige, at hver dag der går uden uventede bivirkninger jo er et +
-
at Sanofi holdte kapitalmarkedsdag igår og de slet ikke nævnte deres CD38 hvilket Nordea tolker som at de stadig har meget arbejde at gøre her
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind