Genmab — Maj 2014
-
haha - man skal ikke være væk herfra længe, inden verden har bevæget sig...
-
Det var satans. Elotuzumab får BTD i combo med Lenalidomid i relapsed myelomatosis
-
Arzerra til eksamen hos EMA
Det bliver i denne uge afgjort, hvorvidt de europæiske sundhedsmyndigheder følger deres amerikanske kolleger trop og godkender en udvidet brug af det Genmab-udviklede kræftmiddel Arzerra.
(medwatch.dk)
-
hvad diskuterer de? final approval eller en indstilling til approval?
-
det må være dette dokument - http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Agenda/2014/05/WC500167084.pdf
-
jeg kan ikke helt gennemskue om det er final approval, chmp vil diskutere. Men hvis det er, så er det da voldsomt tidligt ifht den tidsplan vi ellers har hørt om...
-
det er også det, jeg tænker - ansøgningen blev først send afsted i starten af oktober 2013
-
Hvis EMA indstiller til approval er godkendelsen vel en form sag
-
de sidste minutes kom ud på samme dag som møderne sluttede - mit gæt vil være den 22-05
-
ekstra kurspoint kan vi i den grad bruge. Performance er jo miserabel
-
dog lidt noget lort med BTD til Elotuzumumab. Så kan SAR da næsten ikke undgå at få BTD også? Elotuzumab har jo intet vist sammenlignet med Dara og SAR ihvertfald i mono. Og de første kombi data for de to er jo også bedre end Elotuzumab
-
Men Elo har first mover og den skal ikke undervurderes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind