Genmab — Maj 2014
-
ja sukker MOR tænker jeg også at hvis Data vitterligt var rigtig gode der holder man dem jo ikke tilbage i 2 år...
-
I næste weekend kan vi rigtig nørde Dara vs. SAR når vi får ASCO dataene. Fordelen er at Dara er min. 12-18 måneder foran samtidig med at jeg ser Jannsen som en langt bedre partner end Sanofi som ikke har meget erfaring med MM og ikke er stærke indenfor cancer generelt
-
enig solsen. som sukker også skriver ser MOR's eneste advantage ud til at de har celgene med sig. Og jeg syntes altså ikke vi skal afskrive MOR. Celgene er reelt de eenste der har set data fra MOR. Og de vælger jo ikke at spytte rigtig mange penge efter produktet hvis de kan se det ikke virker
-
de kan dog selvfølgelig godt være stødt på issues efter celgene kom ind
-
bliver rigtig spændende at se hvad der sker med SAR når det kommer op i 20 mg. ser vi nok til ASCO også
-
man kan håbe der kommer lidt safety problemer så de må blive i 10 mg. og gå videre der
-
ja mange sammenligner lidt Morphosys med genmab. En Antistof engine der kan lave mange aftaler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind