Genmab — August 2013
-
kan du ikke lægge mig i dit filter, når du nu tilsyneladende ikke vil læse eller forstå mine indlæg?
-
tak
-
tak
-
jeg taler på ingen måde om udsættelse af sbla - jeg taler om den måske kan være lige på trappen - og en godkendelse + markedslaunch kan være lige om hjørnet på ASH
-
Noget bliver GEN/GSK jo nødt til at gøre for ikke at blive kørt helt over af GA101
-
hvor lang tid tænker du sukker, at det vil tage at få ansøgningen klar? Det lød på jan, som om der både er noget at hente i udformningen af ansøgningen og i selve behandlingen af ansøgningen
-
altså i forhold til en BLA, der skal laves helt fra grunden
-
jeg ved ikke, om man kan lægge noget i det - i meddelelsen 31 maj, talte de om at ansøgning inden for "coming months" - og i CC for et par uger siden talte Jan om "very soon"
-
...og det er tre måneder siden fase III data kom
-
kan et ultra-positivt view være, at GEN/GSK kan nå en action date omkring samme tid som GA101?
-
Haha - men det er vel også fuldstændig ude af Jans hænder, hvad han har lov til at sige videre til markedet.
-
Jeg ser stadig rigtig mange usikkerhedsmomenter - men er samtidig voldsomt beroliget af den totale mangel på insidersalg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind