Genmab — Januar 2013
-
Men det er klart at richardson er mere optimistisk end jan, ihvertfald udadtil. Fordi han jo er lægen

-
Nemlig Sukker. Så jeg syntes det er helt fint at Jan er konservativ. Ikke flere Lisa drømme.

-
Men jeg har lige spurgt Rachel om hun kan ikke udelukke 100% at phase I/II studiet kan være registrering.
-
Hun skal selvfølgelig ikke sige ja eller nej om det bliver det fordi det afhænger af Jannsen samt af dataene. Men ville bare høre om hun kunne afvise det 100%
-
Hvis HexaBody skal blive en trigger i år, så gætter jeg på det bliver i forbindelse med Zalutumumab. Eksempelvis ifølge nedenstående link, så forholder det sig sådan med Zalu og CDC: "In addition, in previous studies, both EGF-R Abs, as single agents, did not induce CDC". Mon ikke HexaBody kan fikse det - jvf diverse links fra Solsen. Zalutumumab kunne gå hen og blive lidt mere hot igen - det store spørgsmål er så om Genmab selv tør eller der skal en partner på !! Lets Turbo-boost Zalutumumab
-
-
zalu er død. please.
-
ja og så blive reimburset for udviklingen med en god margin
-
Det er altså ret fedt med genmabs klinik at de har forskere rendende rundt hvor de udvikler produkter i fællesskab og hvor partnerne betaler alle udgifter (endda til overkurs)

-
ja det er fremtiden. men jeg vil altså virkeligt gerne se dem flowpositive. profitable & sustainable
-
Har lige fået bekræftet af Rachel: Daratumumab phase I/II studiet er IKKE(IKKE) et registreringsstudie !
-
det troede vi da heller ikke?
-
Sukker antydede det
-
ja. jeg synes I skal lytte til gamle aka
-
vi får allertidligst det på markedet i 2017
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind