Aktiesnakken — Juli 2012
-
problemet i SPPI er at den er shortet så meget at det næsten ikke kan lade sig gøre mere.
-
Jeg kan ikke lide det
altså shortinteressen -
enten kommer der et stort crash eller en stor short sqeeze en dag
-
hvis shortsopgørelsen er rigtigt skal de shorts jo købes hjem
-
kan bare ikke se hvad der skulle udløse et crash. Hvis fusilevsalget forsvandt ville det jo ikke være over en dag men over længere tid. og ved at holde øje med WK data hver måned kan man få et godt bud på udviklingen. Vi er jo på vej mod 100 millioner i omsætning i Q4
-
men den seneste shortopgørelse er fra 15/6 så vidt jeg kan se. vi har ikke set for 1/7 endnu
-
og det er jo her der har været en del stigninger
-
I biotek skal man kalkulere med lejlighedsvise crashes
-
jeg følger 3 ting tæt pt. WK data for juni når de kommer. short interessen pr. 1/7 samt Parabolic SAR på daily chart
-
kan bare ikke se den skulle falde enormt på kort tid. De vælter penge ind for tiden. og når Allos dealen bliver lukket kommer der også 10-15 mio. $ pr. kvartal fra Folotyn
-
du ved et dødsfald i et forsøg og alt er slut.
-
biotek er nervepirrende risikabelt og jeg tænker tit på at upsiden ikke tilsvarende afspejler downsiden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind