Aktiesnakken — Juli 2012
-
hvis shortsopgørelsen er rigtigt skal de shorts jo købes hjem
-
kan bare ikke se hvad der skulle udløse et crash. Hvis fusilevsalget forsvandt ville det jo ikke være over en dag men over længere tid. og ved at holde øje med WK data hver måned kan man få et godt bud på udviklingen. Vi er jo på vej mod 100 millioner i omsætning i Q4
-
men den seneste shortopgørelse er fra 15/6 så vidt jeg kan se. vi har ikke set for 1/7 endnu
-
og det er jo her der har været en del stigninger
-
I biotek skal man kalkulere med lejlighedsvise crashes
-
jeg følger 3 ting tæt pt. WK data for juni når de kommer. short interessen pr. 1/7 samt Parabolic SAR på daily chart
-
kan bare ikke se den skulle falde enormt på kort tid. De vælter penge ind for tiden. og når Allos dealen bliver lukket kommer der også 10-15 mio. $ pr. kvartal fra Folotyn
-
du ved et dødsfald i et forsøg og alt er slut.
-
biotek er nervepirrende risikabelt og jeg tænker tit på at upsiden ikke tilsvarende afspejler downsiden
-
Til investor1989 er det sikkerrt at SPPI´s køb af Allos går igennem?
-
nå ja jeg er enig der aka. men SPPI er ikke afhængig af forsøgene da de har godkendte produkter der sælger
Intet er sikkert. Men jeg ser den nu gå ingennem pga. -
- spectrum har pt. fået accept fra 60% og skal have 90%
-
- allos kurs er meget tæt på 1,8 hele tiden hvilket indikerer at investorerne hverken regner med forhøjelse eller bortfald af tilbuddet
-
- allos kan ikke fortsætte selvstændigt. de har kun 90 millioner cash pt. og brænder så vidt jeg kan se 10-15 i kvartalet - så alternativtet vil være at de snart skal ud og bede om nye penge
-
og folotyn har ikke udsigt til at kunne give overskud i allos regi de næste 2-3 år, hvorimod det i SPPI regi vil kunne give overskud fra stort set dag 1
-
Ok - gode argumenter for en handel men der er stadig langt til 90 procent.
-
Og tak for svar
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind