Aktiesnakken — Juli 2012
-
Sol er jo blevet smadret, men der er aldrig blevet produceret mere end nu og omkostning per mvh styrtdykker kvartal for kvartal
-
men Vestas vil være et perfekt køb for en ambitiøs kineser
-
(carnegie igang igen i Genmab)
-
jep - men sælgerne er også igang - men så længe carnegie kan holde en hånd under kursen indtil daraaftale fint med mig
-
det kræver meget hvis de skal bryde 60
-
ja enig.
-
-
Det er sket før med SPPI - nogle dage er den faldet 5-10% mega hurtigt uden nyheder
-
problemet i SPPI er at den er shortet så meget at det næsten ikke kan lade sig gøre mere.
-
Jeg kan ikke lide det
altså shortinteressen -
enten kommer der et stort crash eller en stor short sqeeze en dag
-
hvis shortsopgørelsen er rigtigt skal de shorts jo købes hjem
-
kan bare ikke se hvad der skulle udløse et crash. Hvis fusilevsalget forsvandt ville det jo ikke være over en dag men over længere tid. og ved at holde øje med WK data hver måned kan man få et godt bud på udviklingen. Vi er jo på vej mod 100 millioner i omsætning i Q4
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind