Aktiesnakken — Februar 2012
-
Jeg synes faktisk også Tryg kunne være spændende!
-
@frede. Jeg finder lige alle porteføljerne frem og smider listen lidt senere
-
@mumtaz har ikke læst regnskabet endnu. Men kig altid efter combined ratio og outlook. Et af de 2 forklarer noget
-
Er deres dividende på 33?
-
Tryg er en god cashcow, kan ikke se hvorfor den skal have så mange tæsk
-
Jeg har ingen frie midler lige nu, ellers havde jeg også forsøgt mig
-
D/S Norden
Expedit B
Genmab
Bank of America
Trina Solar
Apple
ALK-Abelló B
Monberg/Thorse B
NI Global Tekn.
Schouw & Co.
TK Development
Ultrabulk Shipp
Deutsche Telekom
Fortum Corp. Oyj
Siemens
Hafslund B
Bank of America
Intel Corp. -
GSK, Johnson&Johnson
-
tryg dividende er ikke på 33
-
Nååå, du ville tjene på kursen så Mumtaz
-
Generelt savner jeg flere industri aktier og gerne tyske i min portefølje. Jeg har fået samlet en del shipping som ligger konjunkturmæssigt dårligt. Hvis jeg overhovedet skulle have mere finans, så ville det blive mere amerikansk
-
jeg mangler også noget indenfor forbrug.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind