Aktiesnakken — Februar 2012
-
Jeg skulle have lagt endnu mere i Zealand, de banker da bare derudad
-
ja zealand bliver mere og mere interessant
-
Centa, modstand i 60,15 er et fatamorgana som du har skabt, jeg ser ingen grund til modstand der. Faktisk er der meget lidt modstand før 63. Det vigtige må være at der skabes en trend af higher highs og higher lows igen, det kræver som udgangspunkt at vi ikke kommer under 57.
-
Aka, hvilke firmaer er du long i? Hvis det er noget man vil ud med

-
Jeg synes faktisk også Tryg kunne være spændende!
-
@frede. Jeg finder lige alle porteføljerne frem og smider listen lidt senere
-
@mumtaz har ikke læst regnskabet endnu. Men kig altid efter combined ratio og outlook. Et af de 2 forklarer noget
-
Er deres dividende på 33?
-
Tryg er en god cashcow, kan ikke se hvorfor den skal have så mange tæsk
-
Jeg har ingen frie midler lige nu, ellers havde jeg også forsøgt mig
-
D/S Norden
Expedit B
Genmab
Bank of America
Trina Solar
Apple
ALK-Abelló B
Monberg/Thorse B
NI Global Tekn.
Schouw & Co.
TK Development
Ultrabulk Shipp
Deutsche Telekom
Fortum Corp. Oyj
Siemens
Hafslund B
Bank of America
Intel Corp. -
GSK, Johnson&Johnson
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind