Aktiesnakken — Februar 2012
-
Jeg har ingen frie midler lige nu, ellers havde jeg også forsøgt mig
-
D/S Norden
Expedit B
Genmab
Bank of America
Trina Solar
Apple
ALK-Abelló B
Monberg/Thorse B
NI Global Tekn.
Schouw & Co.
TK Development
Ultrabulk Shipp
Deutsche Telekom
Fortum Corp. Oyj
Siemens
Hafslund B
Bank of America
Intel Corp. -
GSK, Johnson&Johnson
-
tryg dividende er ikke på 33
-
Nååå, du ville tjene på kursen så Mumtaz
-
Generelt savner jeg flere industri aktier og gerne tyske i min portefølje. Jeg har fået samlet en del shipping som ligger konjunkturmæssigt dårligt. Hvis jeg overhovedet skulle have mere finans, så ville det blive mere amerikansk
-
jeg mangler også noget indenfor forbrug. -
i det hele taget vil jeg hellere have PI´s modelportefølje end min egen, selvom der er overlap. På min obs liste: Huyundai, samsung, broadcomm, nestle, walmart
-
Thorleif fik tørret Trina af på mig. I dont like it
-
Ordet valuetrap er også en hån mod min intelligens. Fatter ikke jeg hoppede med på den
-
Ja actdk. Kom bare til at se lidt rødt. Hvad er tallene på den?
-
giv mig noget med yield 3-4% og p/e 7-8 så er jeg med
-
TK Development Aka, kan du fortælle mere om den?¨
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind