Aktiesnakken — Januar 2012
-
det er ret mærkeligt.
-
saving share har jeg aldrig hørt
-
stil det evt. i debatten med links så er du oplyst snart
-
service oplysning: debat kultur på PI

-
Gaaab, gad vide om PI også har øl, ..... og hornmusik med som et begreb i ordbogen, om ting man fornøjede sig med tilbage i 1200tallet..
-
tak for prikkerne

-
..dr. limit...strikes again....
-
hahaha jeg synes godt jeg kunne huske formulering dr. goebbels
-
hellere informations arkitekt end propaganda minister
-
jeg er mere interesseret i karteller
-
mit nye annoncekartel f.eks. kører da meget godt
-
jeg har aldrig haft så meget lyst smøg i mange år
-
jeg har hårdt blik for portefølje nummer 48, som er tæt på den moralske sejr
-
jeg har sagt før at jeg kun vil have tradere der kan træffe hårde beslutninger in realtime, ikke limit fedt spillere
-
jeg vil have en telefon liste som jeg ringer til: skal jeg købe eller sælge LIIIIGE NU

-
58...det slår TraderAKA jo med mange længder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind