Aktiesnakken — Januar 2012
-
det er hele forskellen mellem en arkitekt og en propagandist
-
det kan være du bliver glad (og lidt fattigere) på tirsdag så

-
vi introducerer en allin mulighed man kan købe sig til
-
haha

-
now we are talking

-
step into my office kind sir
-
Hey! Er der ikke nogen der kan forklare mig det her ordentligt? http://www.penge2.dk/investor/wall-street-1929.aspx Det er det om Margin under En Ballon pustes op! PS er kun 15!
-
Godmorgen
-
Mornings VWS> Aktieugebrevet skriver +20-30% stigning, hvis DE går af - Mon? http://npinvestor.dk/nyheder/aktieugebrevet-ditlev-engel-er-faerdig-238368.aspx
-
det er som du også ved meget svært at sige noget virkeligt begavet om. Den 12. januar er der det hele bliver afgjort på den korte bane. På den lange bane er det virksomheden der skal tjene penge før den bliver interessant for alvor
-
du skal have dig noget allin
-
du handler på de rigtige priser
-
jo hvis du strakshandlede på det tidspunkt
-
det kan være at jeg forstår bedre hvis du køber allin imorgen

-
du driver en hård forhandling
-
hvad er origio stroyen lige nu?
-
ok. de må også snart komme og præsenterer igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind