Aktiesnakken — Januar 2012
-
..dr. limit...strikes again....
-
hahaha jeg synes godt jeg kunne huske formulering dr. goebbels
-
hellere informations arkitekt end propaganda minister
-
jeg er mere interesseret i karteller
-
mit nye annoncekartel f.eks. kører da meget godt
-
jeg har aldrig haft så meget lyst smøg i mange år
-
jeg har hårdt blik for portefølje nummer 48, som er tæt på den moralske sejr
-
jeg har sagt før at jeg kun vil have tradere der kan træffe hårde beslutninger in realtime, ikke limit fedt spillere
-
jeg vil have en telefon liste som jeg ringer til: skal jeg købe eller sælge LIIIIGE NU

-
58...det slår TraderAKA jo med mange længder
-
det er hele forskellen mellem en arkitekt og en propagandist
-
det kan være du bliver glad (og lidt fattigere) på tirsdag så

-
vi introducerer en allin mulighed man kan købe sig til
-
haha

-
now we are talking

-
step into my office kind sir
-
Hey! Er der ikke nogen der kan forklare mig det her ordentligt? http://www.penge2.dk/investor/wall-street-1929.aspx Det er det om Margin under En Ballon pustes op! PS er kun 15!
-
Godmorgen
-
Mornings VWS> Aktieugebrevet skriver +20-30% stigning, hvis DE går af - Mon? http://npinvestor.dk/nyheder/aktieugebrevet-ditlev-engel-er-faerdig-238368.aspx
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind