Aktiesnakken — Januar 2012
-
Vind har/får det svært i USA www.businessweek.com/news/2012-01-18/electricity-declines-50-as-shale-spurs-natural-gas-glut-energy.html
-
USA
-
Spændende at se om der kommer nogle store aftalte handler i NEC eller PEN de næste dage. Begge præget af en storsælger (PAS/GSI).
-
sol falder ret kraftigtigt idag også
-
ja hvad sker der med sol i dag aka?
-
i don't know men trina had taget 14% ned
-
nogen der har set denne her fra NN https://www.nordnet.se/mux/web/nordnet/autostock.html
-
algo for private? Er den tobin Proof

-
jeg er slagter, ikke akademiker
-
koster næsten gratis, 995 i kvartalet
-
men ja, algorobot for private
-
ja koster næsten gratis. Det var et godt udtryk

-
den har hvis endda kørt i sverige i flere måneder, og mon ikke densnart lanceres på dk
-
har været ved at se om der er et elt der hedder ønsket afkast, svært at hitte
-
ønsket afkast. Det ville være en fed funktion
-
de autobotter er da hovedeårsag til daytradernes grå hår, - jeg er begyndt at tjene penge igen, da jeg indså at jeg ikke kunne daytrade:-)
-
det er ligeså noget jeg gerne vil høre fill
-
ha ha... Du havde ret hele tiden onkel Peter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind