Aktiesnakken — Januar 2012
-
Ja det har jeg forsøgt
-
Ja, han skal nok få det hen med tiden, det er bare at jeg ikke vil betale skatten af de sidste 250.000 før jeg har dem i hånden ellers kan det være det samme, men set fra hans synsfeldt så gider han ikke ofre en masse tid og penge på at få det godkendt og så sælger jeg til en anden for en højere pris og han kan stå med en lang næse, så det går begge veje
-
Jeg er tilfreds med de 2 gange 250.000 hvis bare skat var tilfreds hmmm...
-
Tak for input nohope, hvis du skulle få en god ide´ såh....

-
I Danmark kan man heldigvis få et "bindende svar" for 300 kr det gælder i 5 år en udmærket løsning, men det kan man ikke i Norge øv
-
Vind har/får det svært i USA www.businessweek.com/news/2012-01-18/electricity-declines-50-as-shale-spurs-natural-gas-glut-energy.html
-
USA
-
Spændende at se om der kommer nogle store aftalte handler i NEC eller PEN de næste dage. Begge præget af en storsælger (PAS/GSI).
-
sol falder ret kraftigtigt idag også
-
ja hvad sker der med sol i dag aka?
-
i don't know men trina had taget 14% ned
-
nogen der har set denne her fra NN https://www.nordnet.se/mux/web/nordnet/autostock.html
-
algo for private? Er den tobin Proof

-
jeg er slagter, ikke akademiker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind