Aktiesnakken — Januar 2012
-
Jeg er tilfreds med de 2 gange 250.000 hvis bare skat var tilfreds hmmm...
-
Tak for input nohope, hvis du skulle få en god ide´ såh....

-
I Danmark kan man heldigvis få et "bindende svar" for 300 kr det gælder i 5 år en udmærket løsning, men det kan man ikke i Norge øv
-
Vind har/får det svært i USA www.businessweek.com/news/2012-01-18/electricity-declines-50-as-shale-spurs-natural-gas-glut-energy.html
-
USA
-
Spændende at se om der kommer nogle store aftalte handler i NEC eller PEN de næste dage. Begge præget af en storsælger (PAS/GSI).
-
sol falder ret kraftigtigt idag også
-
ja hvad sker der med sol i dag aka?
-
i don't know men trina had taget 14% ned
-
nogen der har set denne her fra NN https://www.nordnet.se/mux/web/nordnet/autostock.html
-
algo for private? Er den tobin Proof

-
jeg er slagter, ikke akademiker
-
koster næsten gratis, 995 i kvartalet
-
men ja, algorobot for private
-
ja koster næsten gratis. Det var et godt udtryk

-
den har hvis endda kørt i sverige i flere måneder, og mon ikke densnart lanceres på dk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind