Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg håber at version 3 vil hjælpe til med det
-
men altså omvendt vil jeg så sige at vores traffik altså vokser og vokser hver eneste måned, så helt skidt kan det jo ikke være
-
Min drøm var faktisk at PI skulle være valueaktiernes og fundamental analytikernes site
-
men vi skal ikke glemme at vi faktisk har enormt mange indlæg herinde om andre aktier. Og FA ikke ændrer sig så hurtigt som TA og Eventaktie
-
johnsen, jeg er selv skyldig, I know
-
Men jo i version 3 prøver jeg at gøre noget
-
så kan du jo fortælle mig om jeg er lykkedes med det?
-
men jeg vil stadig fastholde at det ikke er skribenterne der er noget galt med men PI opbygning. Det er det jeg kan gøre noget ved
-
Det er svært for mig at sige andet end vi investerer massivt i at gøre PI bedre også på indholdssiden. Jeg kan desværre ikke gøre noget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind