Aktiesnakken — Marts 2010
-
mht small cap kan man regne sig lidt frem til at de har et snit omkring16-19kr per GES-aktie så de må også snart kunne mærke presset
-
man kan iøvrigt også lige lægge mærke til at H+H og Topsil også er en del af deres top10 investeringer.
-
iøvrigt en meget pæn track record de holder sig
-
Coller er du i virkeligheden small cap?

-
i topsil har de omkring 11mio aktier.... til en GAK under 1...!!!
-
det er faneme ret godt gået
-
og med 3,38mio aktier i GES cirka har de også øget pænt i løbet af efteråret. Det var jo i september at de krydsede 5% grænsen
-
som ligger omkring 2,4-5 mio stk
-
Den har ikke lavet andet end at banke i vejret, det er vel begrænset hvor meget krudt der er i den endnu
-
så sandt, men kan kursen holde trit
-
men lad os se hvad der ske ved generelforsamlingen den 28.04
-
vi skal heller ikke glemme årsregnskabet d. 25? mener jeg det er. Der bliver strategiplanen mere konkretiseret - herunder de finansielle
-
målsætninger som mange nok vil finde ret interessante og som skal bære selskabet igennem emissionen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind