Aktiesnakken — Marts 2010
-
k
-
er der ikke nogle GES'ere der har kommenteret smallcap's regnskab fra igår?
-
-
small cap - der står lidt om ges på side 10 https://newsclient.omxgroup.com:443/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=298055
-
jeg føler mig allerede lidt misbrugt efter at have læst de 3 første sider af genmab
-
mht small cap kan man regne sig lidt frem til at de har et snit omkring16-19kr per GES-aktie så de må også snart kunne mærke presset
-
man kan iøvrigt også lige lægge mærke til at H+H og Topsil også er en del af deres top10 investeringer.
-
iøvrigt en meget pæn track record de holder sig
-
Coller er du i virkeligheden small cap?

-
i topsil har de omkring 11mio aktier.... til en GAK under 1...!!!
-
det er faneme ret godt gået
-
og med 3,38mio aktier i GES cirka har de også øget pænt i løbet af efteråret. Det var jo i september at de krydsede 5% grænsen
-
som ligger omkring 2,4-5 mio stk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
