Aktiesnakken — Marts 2010
-
Coller er du i virkeligheden small cap?

-
i topsil har de omkring 11mio aktier.... til en GAK under 1...!!!
-
det er faneme ret godt gået
-
og med 3,38mio aktier i GES cirka har de også øget pænt i løbet af efteråret. Det var jo i september at de krydsede 5% grænsen
-
som ligger omkring 2,4-5 mio stk
-
Den har ikke lavet andet end at banke i vejret, det er vel begrænset hvor meget krudt der er i den endnu
-
så sandt, men kan kursen holde trit
-
men lad os se hvad der ske ved generelforsamlingen den 28.04
-
vi skal heller ikke glemme årsregnskabet d. 25? mener jeg det er. Der bliver strategiplanen mere konkretiseret - herunder de finansielle
-
målsætninger som mange nok vil finde ret interessante og som skal bære selskabet igennem emissionen
-
ja, deter torsdag d. 25. hvor der også kommer regnskab fra topo, sbs, sani og 3.kvt. fra flugger og Glunz
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind