Aktiesnakken — December 2009
-
jeg har også overvejet vinduedressing i relation til den nye aktielov.... Det må jo være oplagt for de er i selskabsregi har købt (ikke for
-
store aktieposter i år)...... da man jo alt andet lige må formode at et flertal af virksomhedere har regnskabsslut nu.
-
men hvordan man lige skal gribe det an og profitere som privatinvestor ved jeg ikke lige.... men jeg ville i hvert fald ikke blive overraskt
-
hvis flere af de mindre aktier rykkede forholdsvist meget..... 10-20-30% måske?
-
jeg ved sgu bare ikke lige hvilke aktier..... og det er jo heller ikke for sjovt pludselig at ligge med nogle illikvide aktier hvor man skal
-
aflevere 5% i spread for at komme af med igen...
-
nohope, jeg tænker på de nye skatteregler..... hvor overgangsreglerne vil gøre at en (kortsigtet) gevinst ved overgangen til de nye skattere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind