Jobono - det har jo været kendt stof lige siden Parken gik på Børsen med EuroTrust-tribunen som garant for store reklameindtægter
for sent til damage control coller?
mon ikke det stadig vil virke den dag.....?
så faldet fra 50 til 42...bliver afværget og den retter sig til 49...
de sidste par gange hun har talt, er det gået ned?
dem kunne EuroTrust jo så ikke betale - og så gav man PSE en del af DK4 - til en ligeledes overvurderet pris - hvorefter Aldo kunne "booste"
keine hexerei - nur behändichkeit
også de etiske problemer i PSE har været godt dækket i de bredere medier: salg af feriehuse i Billund til vennepris til bl.a. politikere
det ændrer ikke på at man har gøet op ad det forkerte træ... det er en rigtig konklusion på forkerte præmisser
hvis der efter din mening bliver gøet op ad et forkert træ, så skriv en on-line kommentar til den pågældende artikel på mediets hjemmeside
og - øhhh - tror du egentlig ikke det er nok de har læst det herinde ? Den diskussion HAR vi jo haft ifm GES --- såvidt jeg husker
og helst under dit rigtige navn, det vejer tungere end anonyme nicks som her
hverken journalist eller redaktør tog sig jo tid til at rette de faktuelle fejl - på trods af mails, kommentarer og breve - Hvorfor skulle
det være anderledes med et andet selskab - det er jo da samme avis (og journalister)
ifm. med Greentech-sagaen i foråret skrev jeg til berlingskes erhvervsredaktør.... og fik et fuldstændig ubrugeligt svar....
igennem april og starten af maj havde de jo kørt "greentech"-kampagne med næsten daglige historier om laurids jessens indtog.... aldo-drenge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind