keine hexerei - nur behändichkeit
også de etiske problemer i PSE har været godt dækket i de bredere medier: salg af feriehuse i Billund til vennepris til bl.a. politikere
det ændrer ikke på at man har gøet op ad det forkerte træ... det er en rigtig konklusion på forkerte præmisser
hvis der efter din mening bliver gøet op ad et forkert træ, så skriv en on-line kommentar til den pågældende artikel på mediets hjemmeside
og - øhhh - tror du egentlig ikke det er nok de har læst det herinde ? Den diskussion HAR vi jo haft ifm GES --- såvidt jeg husker
og helst under dit rigtige navn, det vejer tungere end anonyme nicks som her
hverken journalist eller redaktør tog sig jo tid til at rette de faktuelle fejl - på trods af mails, kommentarer og breve - Hvorfor skulle
det være anderledes med et andet selskab - det er jo da samme avis (og journalister)
ifm. med Greentech-sagaen i foråret skrev jeg til berlingskes erhvervsredaktør.... og fik et fuldstændig ubrugeligt svar....
igennem april og starten af maj havde de jo kørt "greentech"-kampagne med næsten daglige historier om laurids jessens indtog.... aldo-drenge
da så EDF aftalen kom på bordet og greentech øk.problemer syntes løst... blev den ikke nævnt med ET eneste ord...
svaret jeg fik fra dem var at de skrev om GES "når der var noget nyt".....
hvis ikke EDFaftalen skulle være nyt... ja så ved jeg sgu ikke hvad der er nyt.
den passede bare ikke ind i vinlingen... ligesom Montepaone/comwir/pantsatteaktier åbenbart heller ikke gør...
jeg foreslog dig at skrive on-line kommentar på mediets hjemmeside, om muligt
stengård og coller - jeg er dybt imponeret over jeres viden hvad der foregår bag facaden i de selskaber der har jeres interesse -
der har jeg også været.... men jeg er principielt ikke at den opfattelse at du kan sidestille en oneliner kommentar blandt 30 andre med en
fejlbehæftet artikel - er du ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind