Aktiesnakken — September 2009
-
Når vi først får det her op rent teknisk, så synes jeg det vil være på sin plads at begynde at tale lidt om fundamental analyse, der bliver
-
talt utroligt meget om TA herinde, men der er faktisk nogle rigtigt gode diskussioner omkring FA, som jeg ved vi har mange kompetente folk
-
til at tage. Og nej Jobono jeg mener ikke FA er entydigt. Men det er på den lange bane både mindre stressende og mere sikkert at gå efter.
-
Både Buffet, Lynch og Graham og en lang række andre investorer har nogle ret gode rettesnorer at gå efter. Problemet med det hele er at de
-
korte spektakulært stigende aktier får meget opmærksomhed, Gen inklusive, hvor lange positioner hvor gevinsten ruller tit kører fra fjerde
-
år frem.
-
johnsens indlæg om investering er da totalt i mindretal.
-
hvis jeg bare kunne få lokket tjutum herind
-
men jeg vil når jeg får mere tid, meget gerne bidrage med det perspektiv, for det er meget spændende. Der er jo IKKE een rigtigt måde at
-
gøre det på, men mange forskellige. Men fundamental analyse på nøgletal har det skidt herinde
-
enig butterboy og i gamle dage havde jeg rigtigt mange gode diskussioner med tjutum om Hedegaard etc...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind