Anavex NY TRÅD SEPTEMBER 2025!
-
Smidt igen i $4,1 den var ok
jeg er generelt ikke helt opgivende på casen, ser stadigvæk muligheder, tror jeg også markedet viser med dagens handels mønstre, den er trods alt faldet meget før dagens udmelding.Og fin rebound siden åbningen i 2,7$
Gu've om den lukker i 5$ kom så, på med de positive briller.
Disclaimer
Jeg er meget farvet, da jeg køre uden risiko, det selvfølgelig min egen fortjeneste, lært at tidligere Bio investeringer.Mvh
Ingen anbefalinger herfra, det med stor risiko.
-
Det ville være rart at vide hvad det er der er galt?
Det må vi selvfølgelig læse i referatet når det kommer.
Men set i lyset af hvor ringe vi synes at mabberne er, så må Blarcamesine da være helt ad helvede til siden de ikke giver et thumps up. Er der manipuleret med datane eller er de simpelthen for u-robuste de data de har indsamlet ?
Jeg forstår det ikke for hvis man ser på de slides Anavex gennem tiden har udgivet så er det jo vanvitige gode tal vi ser.
En ordentlig røvfuld mennesker der har synes godt om det de har set og blåstemplet Blarcamesine's effekt og bivirknings profil i et stort peer-review.
Såå joo det bliver spændende at læse referated når det kommer..... -
@Søren
Alt er muligt, dig har den været umulig at forudsige de sidste mange mdr. Aktier har ellers næsten alle dage, frem til sidste år været nogenlunde forudsigelig.Igen må man bare siger, shorterne tager ikke tit fejl.
Jeg håber, jeg kan tage en tur mere i dag, 3,2$ kunne muligvis være ny entry.
Men fedt hvis den ender i 5$ det giver lidt tror på at mulighederne ikke er udtømt og opgivet..
Vigtigt at Anavex presser på, og vi skal huske der er flere markeder AUS CAN osv. Det skal sparke alle døre ind. Kan ikke tror på at Blarcamesine er fup, ikke med den peer review, med 51 forskere og deres blåstempling af produktet..
Mvh
-
Hej Tasso, Vi bliver nødt til at have en ny tråd. Det vælter ind med henvendelser om de sædvanlige fejl der opstår, når tråden bliver for lang.
Mvh
Helge -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind