Anavex. Ny tråd - marts 2024.
-
Solsen det går vel begge veje, om du er Bull eller Bear tror du vel på din investering, nu jeg jo selv positiv på anavex, men ingen hverken Bull eller Bear kender slutningen på casen, man kan dog konstatere at Bear er i føretrøjen siden slutningen af 22.
Diverse fora har jo som regel begge investorer, de laver lige meget støj, og jeg kalder det støj, da jeg stadigvæk kun har set lige ved og næsten, men har et håb om jeg jeg spiller det det rigtige hold.
Men igen, ingen ved rigtig noget konkret, før det kommer opbakning fra videnskaben fra 2 part.
Billedet her, er jo et meget sjovt eksempel.
Anavex kom så med de Data partner Peer review
Mvh
Torben

-
Selvfølgelig. Men jeg tvivler på at shorterne bruger så meget tid på at sætte sig ind i casen Anavex.
Jeg tror mere, at de generelt shorter CNS biotech, hvilket er en god ide.
Ligner det ikke at shorterne rammer modstanden her. Luk i dag bliver interessant.
En meddelelse om at peer review kommer om to dage ville være interessant
(Den kommer dog nok på dagen for offentliggørelse og det giver forhåbentligt panik hos shorterne) -
En også interessant artikel i det tidsskrift jeg tror kommer med peer review artiklen

Nærmest et oplæg til selv samme.
Og en omgang skældud til det korrupte system i US samt til at teorien om amylin fjernelse har været gældende alt for længe.
-
Link til dagens RedEye Alzheimer's konference, der kan ses som hvad der p.t. er den dominerende trend i årsagsforklaringer og behandlingsmuligheder. Blandt forskere i Sverige er det mit indtryk, at Amyloid Beta stadig har det primære fokus.
-
Ja US Alzheimer's Association får godt nok nogle skud for boven eller skulle jeg skrive en ordentlig bredside?
Mafia metoder så som trusler og de tåler ikke modsigelser, så godt nok at de får noget smidt tilbage i hovedet.Det er mugligt at JAD udgiver Anavex's peer reviewed publikation da George Perry (chefredaktør, JAD) godt kan lide 2-73 men måske interesse konflikt da han også er videnskabelig rådgiver for Anavex?
-
Så er det weekend med et kursfald på knap 9%. År til dato er vi nede med 50%. Vi er snart i april måned og venter fortsat på den famøse Peer-review udgivelse.
Hvis vi i løbet af året havner over kurs 9 igen (som er min anskaffelseskurs), så trækker jeg mig med glæde ud af det.
-
Jeg er også ærgerlig over, at jeg ikke smed det hele for nogle måneder siden. Anavex har, såvidt jeg ved, lovet en peer-review tidligere. Den er heller aldrig kommet. Min tillid til selskabet er helt væk. Får jeg et lille plus er jeg også ude, og vil anbefale andre at holde sig væk. Der er ingen gode grunde til, at selskabet hverken har deadlines eller fået deres videnskab vurderet af/ved 3. part (peer review eller regulatoriske myndigheder). Jeg håber, at min mistanke til et flop bliver gjort til skamme... meeeeen.
-
Jeg er stadigvæk svært positiv overfor mulighederne og fremtiden. men kan sagtens forstå dem som der får dårlig mave af kursudviklingen.
Tror dagens meget negativet kursudvikling skal ses i lyset af denne.
-
I dag udsatte EMA afgørelsen om Lecanemab
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/eu-drug-regulator-does-not-refer-eisai-biogen-alzheimers-drug-meeting-notes-2024-03-22/Esai og Biogens mab til fjernelse af amylin. Er godkendt i US
Eli lillys Donanemabs afgørelse blev udsat først på måneden hos fda.
Mabberne er sikkert endelig sat under realistik og krittisk lup fra myndighedernes side.
-
@Vestasfan
Ja. I hvert fald ikke foreløbigt (og nu regner jeg i år... ikke måneder). Anavex har ikke præsenteret data inkl metode der giver grund til at tro, at de kan gå gennem en regulatorisk proces. De kan end ikke smutte gennem et peer-review - i hvert fald ikke hvis jeg var reviewer på det data vi har fået præsenteret indtil videre. -
Man kan registrere sig hos advokatfirmaet senest d. 13. maj, hvis man har lidt et tab på sine aktier. Advokatfirmaet har åbent for registrering i sager mod 29 forskellige aktieselskaber. Sikke et cirkus! Sagen mod Anavex ser efter min mening meget tynd ud, men det skyldes jo nok, at jeg ikke er amerikaner.
-
Jeg er ligesom du efterhånden MEGET skeptisk, men har besluttet at tage et tab på 150K, som jeg så kan modregne i gevinster på bedre investeringer, og dermed få Skat til at dække halvedelen af tabet, og når det gælder Blarcamesine kan de vel forsøge at sælge set som et agressivt markedsført helsekostprodukt som VitaPro o.l. Uanset hvad der sker, er der jo altid et håb skjult i Pandoras æske

-
Kopieret fra en Anavex Facebook gruppe.
Der er en del der har skrevet til deres IR for at høre til status.
Negativiteten er steget inde på gruppen, ligesom som jeg fornemmer den er her i gruppen.
Klart at Anavex's IR ikke kan sige så meget men her et eksempel på et svar ="Jonas Walter Proof of submission for the peer review or for the EMA application? I spoke to IR today as well...didn't get much but was assured that the peer review publication timing isn't in their control but will be out soon. The staff remains very excited about the year ahead"
Jeg tænker ikke så meget på aktie kursen.
Ventetiden føles lang, men jeg kan ikke forstå at folk kan konkludere alt muligt.
DER VIL KOMME EN PEER REVIEW....
DER VIL KOMME EN UDMELDING FRA EMA....
Og så kan man derefter konkludere om det er godt eller skidt.
Tålmodighed er som altid i Biotech en meget stor faktor...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind