Anavex. Ny tråd - marts 2024.
-
Det de oplyser er, at ADL ikke blev opnået med en bestemt statistisk model MMRM https://thestatsgeek.com/2020/12/30/mixed-model-repeated-measures-mmrm-in-stata-sas-and-r/
Mener de har benyttet en anden model - men statistik er ikke mit speciale.
Boersboe kan måske supplere.
-
Mange tak for svaret. Det er et vildt selskab. Jeg håber det var gammel skade og resten er tjekket igennem af deres statistikchef fra FDA, som han takkede. Det er det jeg vælger af tro - også fordi, at hvis resten er rigtigt er det stadig en fantastisk case.
-
Esset
Vi kunne jo også håbe på Accelerated assessment eller bare en alm. Accept af ansøgning. Allerede der burde aktiekursen stige voldsomt. Partnerskabs aftaler og peer-review kan jo også komme any-tine.
Så vi behøver ikke nødvendigvis at vente til 1H 2025 for at få en sjovere kurs at kigge på. -
Stockwatch1 linkede til denne i en anden tråd. Det ser ud til at Anavex nu er i top 50 over mest shortet amerikanske aktier. https://www.marketwatch.com/tools/screener/short-interest
-
Vedr. Salg af ens aktier i nævnte case, hvis man om 2 mdr. kan kigge på på en kurs omkring de 2$ så er det jo et tilfredsstillende resultat.
Men alt kan i princippet ske fra nu af, den er oversolgt, vi er i laveste kurs siden 2020, den er shortet ret så voldsomt, der behøver ikke engang at komme en reel nyhed før den stikke af, som sidst vi så den spike op i 28$
Så jeg tør ikke selv satse på det spil, men køre kun swing
(Dog ikke siden 5$)Det dog min egen fornemmelse.
Men det havde da være fedt at smide dem i 12$ og derefter genkøbe i dette leje.
Men uforudsigelig hvad der sker dag for dag i denne case.
Jeg holder mine, går den under 3$ overvejer jeg supplering.
Mvh
-
367 Senior Biostatistician jobs in United States
Today's top 367 Senior Biostatistician jobs in United States. Leverage your professional network, and get hired. New Senior Biostatistician jobs added daily.
(www.linkedin.com)
-
Milito, stop nu dig selv.
Hvem har sagt han er en kæmpe stjerne.
Han kommer fra wn stilling i FDA, så man må jo formode manden ved ret så meget om hvordan processerne kører ved FDA. Og det vel ikke så ringe at have sådan en mand med på holdet. Nu søger han/de så en ekstra biostatistiker.
I min optik må det jo være fordi de har rygende travlt. -
Hej Trader17, jeg lod den oprindelige kommentar stå i 2 min, hvorefter at jeg ændrede den, da jeg er enig i at det for ringe skrevet.
Vi får at se om Kun Jin er den store ressource som han gøres til. Det håber jeg naturligvis som aktionær i et selskab, som i den grad er blevet nedslagtet her i 2024.
Anavex har efterhånden haft ufattelig meget tid siden at man lovede et Peer review i slutningen af 2022. Det undrer mig derfor hvorfor det først er nu at man leder efter en statistikker. Pengekassen er jo for filan da rigelig fuld.
Hvis vi virkelig står overfor et så fantastisk en behandlingsmulighed, så er det da om at få sat fuld sejl. Det kan dog også være at det handler om en medarbejder som har sagt op, hvorfor at der ledes efter en erstatning. Det håber jeg næsten mere på.
-
Milito
Det er helt ok. Jeg tror mange er er lidt chokeret over kurs udviklingen og dermed har følelserne helt uden på tøjet.
Det kan man se på den måde at der bliver skrevet på alle forums.
Jeg har stadig tiltro til selskabet og er i den gode tro at vi er på rette vej mod noget rigtigt godt.
Men dermed ikke sagt at du sikkert har ret i noget af det du skriver. Jeg vil også gerne have fuld knald på, men tingene skal jo gøred rigtigt og i den rigtige rækkefølge. Og der har jeg igen tiltro til selskabet.
Det et dejligt at få vendt og drejet tingene her på Proinvestor. -
Anavex påtænker opstart af flere forsøg i år. De afslutter snart OLE forsøget. De søger myndigheder rundt om i verdenen om godkendelse af Blarcamesine.
Så rigelig brug for nye folk.
De mangler i den grad hænder.
Min teori er stadig, at de ikke har turdet starte den store forsøgsmaskine op før de var sikre på indtægterne.
Super irriterende, at de ikke har haft mod og funding til at rykke noget mere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind