Vi handler efter "NordicStock-metoden"...
-
God tirsdag aften 21. marts

Hermed en update på det svenske Mid Cap Index - der er på 4 sider.
Her er side 1 af 4.
Der er INGEN selskaber der er købsklare
... og som man kan se, så bliver der stadig solgt ud over hele linjen.Side 2 er klar lige om lidt.

-
Status på svenske Mid Caps
Her er side 2 af 4.
Profoto er klar ... som den eneste. Jeg laver en model på den.
Side 3 er klar lige om lidt.



-
Status på svenske Mid Caps
Her er side 3 af 4.
IAR Systems er klar ... som den eneste. Jeg laver en model på den.
Side 4 er klar lige om lidt.


-
IAR systems - den tekniske model

-
Hej PALO ... jeg har mistet overblikket over trådene
men det er primært min egen skyld. -
Der har været stille fra min side af, da familielivet med en lille vildbasse også tager sin tid

Orkla har jeg fastholdt med et lille plus, mens jeg solgte ud af Securitas da den var nede med nogle procenter.
Det er svært at finde kandidater i disse dage, men jeg tænker at gå ombord i Getinge og OX2, også selvom at OX2s seneste kvartal var med et fald i indtægt.


-
Orkla er solgt ud da den ramte RSI området omkring de 70. Getinge fortsætter opad, men spørgsmålet er om den bryder igennem de tidligere toppe på omkring 50.
Bravida og Epiroc ser så småt spændende ud, plus Epiroc passer godt ind langsigtet ift. EUs Critical Raw Materials act, som forhåbentlig skubber i gang med flere af de europæiske mineprojekter. Jeg køber mig ind i begge i dag.


-
Hej PALO
Har du ikke Excel-arket? Der kan du jo selv tjekke om den er +/+PS: Du kan bruge koden <CTRL> + B for at søge i Excel-arket

Hvis du ikke har Excel-arket, må du lige sige til, så sender jeg det til dig.
-
Afkaststatus på min NordicStock portefølje.
Getinge: +12,7%
Bravida: +7,1%
Epiroc: +7,1 %
OX2: +1,8%
Boliden: +1,3%Getinge har netop ramt RSI på 70, hvor jeg allerede nu er tilfreds med gevinsten og sælger.
Finske Konecranes bliver erstatningen, da den har brudt trenden og har momentum.
Stigende omsætningsvækst i Q4 2022 YoY på 7,6%.
Stigende indtjeningsvækst i Q4 2022 YoY på 4,8%.RSI: 58 og stigende
MACD: Købssignal
-
Fejl
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind



